Brak towaru

Ciągnik Kubota GL-29 z Kabiną i Ładowaczem

Kubota GL29 to mocny, solidny traktor japoński o mocy 29 KM, wyposażony w oryginalną kabinę i ładowacz czołowy. Silnik diesla, napęd 4x4, rewers i wydajna hydraulika sprawiają, że jest idealny do pracy w rolnictwie, sadownictwie, lesie i usługach. Kabina zapewnia komfort pracy przez cały rok, a ładowacz znacznie zwiększa funkcjonalność. Traktor gotowy do pracy, sprowadzony, w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Licznik mth: 1937 mth

Dostępność: Mało

Cena: 0

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810

Dostępność i dostawa

Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
  • Kurier paleta 190
  • Kurier paleta ( pobranie ) 220

Więcej o produkcie

Waga
700 kg

Kubota GL29 to przedstawiciel serii Grandel – modeli traktorków kompaktowych klasy premium, cenionych za wysoką jakość wykonania, niezawodność i komfort pracy. Model ten oferuje 29 koni mechanicznych mocy generowanej przez 3-cylindrowy silnik wysokoprężny chłodzony cieczą, co zapewnia świetną wydajność przy jednocześnie niskim zużyciu paliwa.

Wyposażony jest w napęd na 4 koła z możliwością jego rozłączenia, blokadę mechanizmu różnicowego, rewers przy kierownicy i bardzo praktyczną skrzynię biegów z aż 16 biegami do przodu i 16 wstecznymi. Hydrauliczne wspomaganie kierownicy i mokre hamulce czynią obsługę traktora łatwą i bezpieczną.

Oferowany egzemplarz posiada oryginalną kabinę, co znacznie poprawia komfort pracy w chłodnych warunkach. Dodatkowo zamontowany jest ładowacz czołowy, co czyni z GL29 maszynę wszechstronną – do załadunku, przerzucania materiałów sypkich, pracy z paletami, zgarniania śniegu czy obornika.

Traktor posiada również trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ kat. I), wałek odbioru mocy (WOM) o kilku prędkościach i wydajną hydraulikę z wyjściami zewnętrznymi. Kompaktowe wymiary pozwalają na pracę w ciasnych przestrzeniach, a duży zapas mocy sprawia, że poradzi sobie także z cięższym osprzętem.

Dane techniczne:

Silnik

  • Typ: Diesel, 4-suwowy, chłodzony cieczą

  • Liczba cylindrów: 3

  • Moc: 29 KM 

  • Pojemność: ok. 1,5–1,6 l

  • Rozruch: elektryczny


Napęd i układ jezdny

  • Napęd: 4x4 (z możliwością rozłączenia)

  • Blokada mechanizmu różnicowego: tak

  • Rewers: mechaniczny, przy kierownicy

  • Skrzynia biegów: manualna, 16F/16R (4 biegi × 4 zakresy)

  • Hamulce: tarczowe

  • Wspomaganie kierownicy: hydrauliczne


TUZ i hydraulika

  • TUZ: Trójpunktowy układ zawieszenia (kat. I)

  • Udźwig TUZ: ok. 750–850 kg

  • Wyjścia hydrauliczne: tył (możliwość dodatkowych)

  • Pompa hydrauliczna: ok. 25–30 l/min

  • Sterowanie: dźwignia przy fotelu


WOM – wałek odbioru mocy

  • Typ: niezależny

  • Prędkości: 540 / 750 / 1000 obr./min

  • WOM tylny


Kabina i ładowacz

  • Kabina: oryginalna, przeszklona

  • Drzwi: boczne otwierane, tylna szyba uchylna

  • Sterowanie: joystick hydrauliczny

  • Osprzęt: możliwość montażu łyżki, krokodyla, wideł itp.


Wymiary i masa

  • Długość: ok. 290–310 cm (z ładowaczem)

  • Szerokość: ok. 135–145 cm

  • Wysokość: ok. 195–220 cm (z kabiną)

  • Rozstaw osi: ok. 160 cm

  • Masa: ok. 1200–1350 kg (z kabiną i ładowaczem)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: