Dostawa

  • DOSTAWA
  1. Klient zostanie poinformowany o możliwych sposobach i dostępnych terminach dostawy bezpośrednio na stronie produktu lub poprzez formularz zamówienia lub drogą elektronicznąnajpóźniej  bezpośrednio przed złożeniem zamówienia
  2. W ten sam sposób Sprzedawca informuje Klienta o koszcie dostawy, o ile ma to zastosowanie.
  3. Na początku składania zamówienia Klient jest informowany o ograniczeniach dotyczących dostawy Produktów. Ma to zastosowanie w przypadku niektórych urządzeń marki Husqvarna, których sprzedaż nie jest możliwa za pośrednictwem strony internetowej, jak choćby urządzenia spalinowe. Szczegóły znajdziecie Państwo na naszej stronie : INFORMACJE PRAKTYCZNE - trak-tom

 

  1. SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA (DOSTARCZENIA PRODUKTU)
  2. Zamówione Produkty są dostarczane w sposób wskazany przez Klienta w chwili składania zamówienia.
  3. Czas realizacji zamówienia ( najczęściej 24 godziny ) jest podany na karcie produktu. W szczególnych przypadkach Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o konieczności wydłużenia czasu realizacji Zamówienia, za pośrednictwem dostępnych form komunikacji. W przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem, Sprzedawca do skutku spróbuje nawiązać z nim kontakt w celu ustalenia szczegółów realizacji nietypowego zamówienia.
  4. Sprzedawca na bieżąco informuje Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej o zmianie statusu jego zamówienia ( „nowe”, „oczekuje na realizację”, „przyjęte do realizacji”, „spakowane”, „wysłane”, „gotowe do odbioru”, „zrealizowane” )
  5. Przesyłka wysłanajest za pośrednictwem firmy kurierskiej (z reguły dociera do Klienta na drugi dzień roboczy po dniu nadania paczki. Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej są ubezpieczone – koszty ubezpieczenia ponosi Sprzedawca).
  6. W wypadku wyboru płatności w formie przelewu z góry na rachunek bankowy Sprzedawcy Klient jest zobowiązany dokonać zapłaty w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 
  7. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  8. W przypadku, gdy nie dojdzie do dokonania zapłaty przez Klienta w terminie określonym w pkt. 3, Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Klientowi, pocztą elektroniczną na adres elektroniczny podany przez Klienta, oświadczenia woli o odstąpieniu. W takim przypadku umowa sprzedaży będzie uważana za niezawartą, a zamówienie za anulowane. W takich okolicznościach Klient ani Sprzedawca nie będą zobowiązani względem siebie do żadnych świadczeń, w szczególności uiszczenia odszkodowania lub jego surogatu, zwrotu kosztów itp. 
  9. W przypadku niezrealizowania przez Sprzedawcę zobowiązania w terminie określonym w korespondencji mailowej kierowanej do Konsumenta, Konsument również może odstąpić od Umowy sprzedaży na odległość. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli o odstąpieniu.