Cross Kayo K2 250 PRO

KAYO K2 PRO 250 – moc, wytrzymałość i wszechstronność w jednym. To nowoczesny motocykl cross/enduro, zaprojektowany dla tych, którzy szukają niezawodnego sprzętu do jazdy terenowej – niezależnie od doświadczenia.

Dostępność: Mało

Cena: 9199.00

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810

Dostępność i dostawa

Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
  • Kurier paleta 190
  • Kurier paleta ( pobranie ) 220

Więcej o produkcie

Waga
105 kg

!! DOSTAWA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI !!

KAYO K2 PRO 250 – moc, wytrzymałość i wszechstronność w jednym.
To nowoczesny motocykl cross/enduro, zaprojektowany dla tych, którzy szukają niezawodnego sprzętu do jazdy terenowej – niezależnie od doświadczenia.
Solidna konstrukcja, dynamiczny silnik i mocne zawieszenie sprawiają, że K2 Pro to świetny wybór zarówno dla początkujących, jak i średniozaawansowanych riderów.

Dlaczego warto wybrać KAYO K2 PRO?
* Niska masa i świetna zwrotność w trudnym terenie
* Mocny silnik z liniowym oddawaniem mocy
* Duży prześwit – łatwe pokonywanie przeszkód
* Enduro zawieszenie – komfort i stabilność
* Mocne hamulce – pewność na zjazdach i w błocie
* Atrakcyjny, nowoczesny design

Idealny do:
* Leśnych tras i technicznego enduro
* Codziennych treningów
* Startu w off-roadowej przygodzie
* Rekreacyjnych wypadów w teren

* Rok produkcji: 2025
* Nowy, 0 motogodzin, gotowy do jazdy
* Cena zawiera przegląd zerowy
* Możliwy transport na terenie całej Polski

Masz pytania? Zadzwoń: 513 306 810

Dane techniczne:

Silnik i napęd

  • Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem

  • Pojemność silnika: 250 cm³

  • Moc maksymalna: 16 KM

  • System zasilania: gaźnik

  • Zapłon: CDI

  • Rozruch: zarówno elektryczny, jak i nożny (kickstarter)

  • Skrzynia biegów: manualna, 5‑biegowa z układem 1‑N‑2‑3‑4‑5


Zawieszenie i hamulce

  • Przednie zawieszenie: widelec upside-down (USD)

  • Tylne zawieszenie: amortyzator monoshock z dźwignią (system kiwaka)

  • Hamulce: hydrauliczne tarczowe na przód i tył


Koła, opony i felgi

  • Koła: przód 21 cal, tył 18 cal – terenowy standard Enduro

  • Opony: przód 80/100‑21, tył 110/90‑18

  • Felgi: metalowe, szprychowe (stalowe lub aluminiowe)


Wymiary i waga

  • Wysokość siedzenia: około 890 mm

  • Prześwit (ground clearance): około 320 mm

  • Rozstaw osi: ok. 1364 mm

  • Wymiary (dł. × szer. × wys.): około 2020 × 800 × 1180 mm

  • Masa własna (sucha): około 108 kg


Zbiornik paliwa i zasięg

  • Pojemność zbiornika paliwa: około 6,7 litra


Wygląd i ergonomia

  • Agresywna i nowoczesna grafika z czarnymi plastikami i polem na numer startowy

  • Lekka stalowa rama, zwarta budowa — zwinna i łatwa w prowadzeniu

  • Pozycjonowany jako motocykl dla młodzieży i dorosłych rozpoczynających przygodę w terenie


Dodatkowe cechy i użytkowanie

  • Sprawdza się zarówno w lekkim, jak i wymagającym terenie — solidna konstrukcja, off-roadowe zawieszenie

  • Często recenzowany jako stabilna, wytrzymała i przyjazna w eksploatacji opcja „do nauki”

  • Nie posiada homologacji drogowej – przeznaczony wyłącznie do jazdy terenowej

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: