MRF 140 RC Big to wyczynowy pit bike stworzony z myślą o zaawansowanych użytkownikach, którzy szukają mocniejszego sprzętu do jazdy w terenie i na torze. Wyposażony w dynamiczny silnik 140 cm³, manualną skrzynię biegów i większe koła, model ten oferuje znakomitą kontrolę, osiągi i frajdę z jazdy. Doskonały wybór na treningi, zawody amatorskie i weekendową jazdę bez kompromisów.
Dostępność:
Mało
1
szt.
Cena:6799.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zamówienie telefoniczne: 602 696 810
Dostępność i dostawa
Czas wysyłki: 24 godziny
Cena przesyłki:
190
Kurier paleta190
Kurier paleta ( pobranie )220
Więcej o produkcie
Waga
75 kg
Kod kreskowy:
EAN:
MRF 140 RC Big – potężny pit bike dla ambitnych riderów
MRF 140 RC Big to wyczynowy pit bike stworzony z myślą o zaawansowanych użytkownikach, którzy szukają mocniejszego sprzętu do jazdy w terenie i na torze. Wyposażony w dynamiczny silnik 140 cm³, manualną skrzynię biegów i większe koła, model ten oferuje znakomitą kontrolę, osiągi i frajdę z jazdy. Doskonały wybór na treningi, zawody amatorskie i weekendową jazdę bez kompromisów.
Najważniejsze zalety:
* Mocny silnik 140 cm³ – idealny do dynamicznej jazdy w terenie * Manualna skrzynia biegów – pełna kontrola nad pracą jednostki napędowej * Duże koła i solidna rama – pewność prowadzenia nawet na wymagających trasach * Tarczowe hamulce – skuteczne i bezpieczne hamowanie w każdej sytuacji * Wszechstronność – sprawdzi się zarówno na torze, jak i w off-roadzie
Zastosowanie:
* treningi motocrossowe i techniczne * jazda rekreacyjna po bezdrożach * udział w amatorskich zawodach pit bike * idealny sprzęt dla średniozaawansowanych i zaawansowanych riderów
! Cena dotyczy pojazdu z przeglądem zerowym !
Dane techniczne:
Silnik i napęd:
Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem z chłodnicą oleju
Pojemność: 140 cm³
Moc: około 12 KM
Zasilanie: gaźnik
Rozruch: nożny kickstarter
Manualna skrzynia 4-biegowa (układ N‑1‑2‑3‑4)
Napęd: łańcuchowy
Koła i zawieszenie:
Przód: 17" (większe koła w porównaniu z wersją standardową)
Tył: 14"
Typ opon: terenowy, o agresywnym bieżniku, montowane na stalowych felgach z czarnymi piastami
Przednie zawieszenie: widelec upside-down (USD)
Tylne zawieszenie: wahacz rama znana z modelu MRF 140 RC
Hamulce:
Przedni: hydrauliczny tarczowy z podwójnym zaciskiem
Tylny: hydrauliczny tarczowy z zaciskiem jednokolcowym